فروش دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه تولید کارتن

فروش دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه تولید کارتن

فروش دستگاه کارتن سازی راه اندازی خط تولید کارتن

    فروش ماشین آلات کارتن سازی ورق سازیکاغذسازی وجعبه سازی راه اندازی خط تولید کارتن سازی و راه اندازی کارگاه کارتن سازی

ساخت و فروش دستگاه خط کش برش کارتن با بهترین کیفیت و بالاترین دقت.دستگاه خط کش برش با تنظیم آسان و سریع و با شاسی و میز سنگین دارای 7 عددتیغ و 12 عدد خط میباشد. سیلندرها سنگ محور خورده و کروم سخت میباشد بدنه ها 4 سانتی به شرط کیفیت و با ضمانت...برای دریافت لیست قیمت دستگاه تولید کارتن و اطلاعات دستگاه های کارتن سازی و سود ودرآمد کارتن سازی و حتما سایت شرکت چاپ کارتن را مطالعه کنید           http://chapcarton.com/

فروش دستگاه چاپ فلکسو از 1رنگ تا 4رنگ تمام اتوماتیک و نیمه اتومات در سایزهای مختلف. قیمت مناسب و برای استعلام قیمت دستگاه های موجود تماس بگیرید.دستگاه های کارتن سازی که توان تولید انواع کارتن و تولید انواع جعبه را داشته باشد شامل: دستگاه چاپ زنجیری تک رنگ و ۲رنگ تا۴رنگ صفر و کارکرده سرویس شده موجود میباشد. درسایزهای مختلف. دستگاه های کارتن سازی شامل نصب وراه اندازی و آموزش رایگان میباشد. شرکت ماشین سازی رضازاده صفرتاصد انجام راه اندازی کارتن سازی و جعبه سازی را انجام میدهد و آماده همکاری و مشارکت با تمام شرکت ها و کارخانجات تولیدی که کارتن مصرف دارند....

تعمیرات و ساخت قطعات و خدمات انواع دستگاه چاپ فلکسو انجام میشود. و ساخت انواع تیغ دستگاه فلکسو چاک برش سینگل رول بر و کاتاف انجام میشودفروش انواع دستگاه لبچسب اتومات صفر و دست دوم در سایزهای مختلف برای جعبه های e فلوت و 3لا و 5لا و ته قفلی و برای کارتن های 2تیکه با سرعت 10 هزار عدد در ساعت و انواع کارتن لمینتی.

فروش انواع دستگاه خط کش برش کارتن صفر و دست دوم برای کارتن با گارانتی و خدمات میباشد. انواع دستگاه خط کش برش کارکرده ساخت شهید باقری و رضازاده و گودرزی میباشد. تعویض دستگاه فرسوده با دستگاه صفر انجام میشود.فروش انواع دستگاه دایکات فکی صفر و کارکرده در ابعاد 50*70  تا  110*160 و انواع دستگاه دایکات فکی 80در120 و 70 در100 برای کارتن و جعبه و مقوا موجود میباشد.انواع دستگاه دایکات روتاری با کاربر زنجیری و کاربر پارویی و سان صفر چینی و کارکرده موجود. خدمات و تعویض قطعات انواع دستگاه روتاری و تعویض پلیورتون روتاری انجام میشود.فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی (ریلی) صفر و دست دوم از سایز 130 تا 240 و دایکات تخت پینگ پنگی دهنه 160 و 150 موجود میباشد که دایکات برای کارتن 3لا و5لا و لمینتی و e فلوت و انواع کارتن و مقوا و گلاسه و کفی کفش استفاده میشود. تعویض دستگاه فرسوده با دستگاه دایکات صفر و تامین تفلون و تعویض قطعات مصرفی انجام میشود.

فروش انواع دستگاه لمینت فول اتومات و لمینت 3/4 اتومات در سایزهای مختلف صفر و دست دوم میباشد. فروش دستگاه لمینت دستی صفر و کارکرده چینی از سایز 80 تا 125 میباشد و دستگاه لمینت دستی دست دوم سایز عرض 92 و 105 چینی موجود میباشد.فروش دستگاه چاک دستی سرویس شده که این چاک زن کارتن با تیغ پرفراژ و کاملا سلامت میباشد. فروش دستگاه چاک زن اتومات با کاربر پارویی و تنظیم آسان با تولید ساعتی 4 هزار کارتن. ساخت انواع تیغ چاک زن و تعویض دستگاه قدیمی با دستگاه صفر انجام میشود.فروش انواع دستگاه منگنه کارتن صفر چینی و کارکرده و منگنه کارتن سایز 90 و 120 و 140 موجود فروش انواع دستگاه بسته بندی ( تسمه کش ) صفر و کارکرده.یک مجموعه کامل کارتن سازی و جعبه سازی شامل:دستگاهخط کش برش ، دستگاه چاپ تک رنگ یا۲رنگ ، دستگاه چاک زن ، دستگاه دایکات پینگ پنگی ، دستگاه لمینت و تسمه کش میباشد. که هرسال بیش از ۱۰ مجموعه کارتن سازی صفرتاصد را اراعه میدهیم و خدمات ما شامل: مشاوره برای شروع کارتن سازی و جعبه سازی و نصب وراه اندازی کارتن سازی و آموزش دستگاه ها و خدمات پس از فروش و تامین مواد اولیه کارتن و جعبه و ماشین آلات میباشد. ماشین سازی رضازاده آماده همکاری و مشاوره برای خرید دستگاه های کارتن سازی ورق سازی و جعبه سازی میباشد. تا از قیمت واقعی دستگاه ها آگاه باشید. و سلامت ماشین آلات را تایید میکند.و خریدار انواع دستگاه چاپ کارتن ۲رنگ و تک رنگ میباشیم، خریدار انواع دستگاه چاک دستی، خریدار انواع دستگاه برش کارتن، خریدار انواع دایکات کارتن، خریدار انواع دستگاه های کارتن سازی و جعبه سازی مباشیم. 

http://chapcarton.com/

فروش خط تولید کاغذ عرض 140 و 160 و 2متر با گارانتی و خدمات پس از فروش،فروش خط کامل ورق سازی با عرض 160 و 2 متر و فروش فوری مجموعه کامل ورق سازی و کارگاه کارتن سازیلینک گروه تلگرام کارتن سازی: فیلم تمام ماشین آلات تولید و تبدیل کارتن صفرتاصد در گروه میباشد. 

 09127912170